CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 5, 2011

syukur Alhamdulli

i'm happy now 

3 things make me happy: 
* ramadhan is coming... bila pergi terawih je mesti start la aku punya feeling yang happy terlampau.. mane tak nye,, korang bayangkan, banyak gle kereta yg park kt area hostel aku tu.. bnyk gle r.. agak seronok la sbb meriah, kalau x, jgn kn kereta, org pon susah nk nmpak area masjid n hoatel aku tu, blik2 student2 je yg ae... hihihhi.... tp bukan sbb tu je k.. ble bulan ramadhan ni memang tersangat la seronok.. yela.. boleh la aku berjimat,, heheheh.... then xdela membazir.. kalau x,, pagi, tghari, petang, mlm, kalau boleh mse tidur pon nk bli makanan n beli mcm2 ble pegi kiosk n dapat2 lagi bile pegi giant n tesco... ish2x!! mane la xsehat aku  ni.. ble bulan puase ni memg mls la nak pegi giant o tesco, penat.. so dapat la save money.. :D 


* midterm exam pun da sudah.... memang tersangat lah lega bile exam da habis.. mane tak nye.. selagi xhabis, aku punye berdebar memang xbleh nk ckp r mcm mane... sampai kan mase nak jawab paper political science aritu., aku punye gelabah ni sampai kan xboleh jawab at the beginng exam tu.. tp dapat gak jawab ngn baik.. Alhamdullilah... n sekarang bedebar untuk tau result plak... ermmm,,, insyaAllah, boleh score.. Amin..


* sudah berbaik dengan my friend... mcm2 bnde yg jadi la lately ni... tp syukur sangat da berbaik dgn friend aku ni... even xmcm dlu.. tp sekurang2 nye terlerai jugak rase xsedap dalam hati ni ble pndg dy dengan hubungan yg xbaik.. so, sekarang ni up to her la nak anggap aku ni sape.. yg pntng xd lagi bermasam muke... thank you ALLAH!!!




ok lah! jumpe lagi di lain entry.. bye.. ASSALAMMUALAIKUM..

No comments: