CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 16, 2011

Priority

YA ALLAH! 
Segala syukur dan puji-pujian kepada Allah Tuhan semesta alam. Tuhan yang berhak disembah, dipuji dan dicintai. Kami berlindung kepada Allah daripada segala macam kejahatan dan tipu daya Syaitan. Daripada segala dosa dan noda yang telah kami lakukan.
 
Aku bersaksi bahawa tiada Tuhan yang berhak disembah selain Allah semata-mata dan aku bersaksi bahawa Nabi Muhamad adalah pesuruh Allah. Selawat dan salam keatas baginda s.a.w. Sesungguhnya barang siapa yang diberikan oleh Allah petunjuk, maka tiada siapa yang dapat menyesatkannya dan barang siapa yang disesatkan oleh Allah, maka tiada siapa yang dapat memberikannya petunjuk.
 
Aku memohon kepada MU yang telah memberi aku kesempatan merasa nikmat yang telah EGKAU berikan.YA RABBI, halalkan rezeki yang telah ENGKAU kurniakan kepada ku. halalkan ilmu yang telah aku pelajari. Berkatilah rezeki dan ilmu yang aku perolehi YA ALLAH!  ameen!
 


No comments: